2011. augusztus 15., hétfő

Szép nadrág / nadrág türkiz méret. 80 / NEW

Szép nadrág / nadrág türkiz méret. 80 / NEW
Azt, hogy a szobáját itt a lányom szekrény!

Eladó szép és új sort a La Redoute.
Ők soha nem viselt!

Megvettem a ruhát valóban az én lányom, de vettem túl sokat méret ...

Szín: türkiz (azonos Én is eladni rózsaszín ...)

Méret: kb. 80

Mi egy nemdohányzó és kisállat-mentes háztartás!

Én eladni több bébi ruhák lányok (új, vagy anélkül a címkén). Érdemes lehet egy pillantást!

A cikk lehet küldeni kérésre postán vagy Hermes. Ebben az esetben azonban a vevő viseli a szállítási költségeket.
A szállítmányt az áruk is lehetséges, de nem vállal felelősséget.

Legalább forgalma 30EUR Gondolom még a szállítási költségeket! Nézd meg egyéb hirdetései, hogy több ajánlatokat és menteni a szállítási költségeket.
Ár: 5 EUR